Contratación dun/ha Técnico/a Deportivo/a con Especialidade en Actividades Acuáticas

A Fundación USC Deportiva convoca un posto de traballo como Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas. 2018

Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas pola Fundación USC Deportiva.

Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas e tamén a convocatoria das entrevistas personais da Fase II do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Resultados das Fases I e II, listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada no proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Publícase a listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Os contidos desta páxina actualizáronse o 02.12.2022.