Ir o contido principal

Actualidade

Flying Fun no Verán CampUSC

No día de onte o Verán CampUSC contou coa primeira das cinco visitas previstas das profesoras de Flying Fun, que ofreceron unha actividade íntegramente en inglés para os rapaces e rapazas do grupo B.

Visita institucional ao Verán CampUSC 2022

Estes mércores, os 108 nenos e nenas da terceira quenda do Verán CampUSC 2022 recibirion unha visita institucional na que participaron o Reitor da USC, Antonio López; a Concelleira responsable de Urbanismo, Vivenda, Cidade Histórica, Acción Cultural e Igualdade, Mercedes Rosón; a delegada do Reitor para a Igualdade, Marta Pérez; o xerente da Fundación USC, Óscar Hermida; o director do Verán CampUSC, Anxo Tarrío, e a súa coordinadora, Rocío Bulnes.

Subcampioas na División de Prata e na Segunda División Feminina

Se houbo unha categoría no ano 2022 na que os nosos participantes lucirán especialmente este ano, é a Absoluta Feminina. Na División de Prata, o Club USC A disputou a final da categoría ante o Club Tenis Coruña B, caendo nas pistas universitarias por 2-4. Con empate a 2 nos partidos individuais, a xogadora local Aldara Calvo lesionouse ao comezo dos partidos de dobres e as posibilidades de vitoria esvanecéronse para as xogadoras do Club USC A.