Visita institucional ao Concello e ao Reitorado

Rematou unha nova e exitosa edición do Verán CampUSC

Visita ao Reitorado do Verán CampUSC 2024
Visita ao Reitorado do Verán CampUSC 2024 [Foto. Santi Alvite]
O luns 9 de setembro concluíu o Verán CampUSC 2024 que comezou a súa andaina o pasado 24 de xuño. Pasaron polas actividades das súas cinco quendas 148 rapaces e rapazas de entre 4 e 13 anos, un éxito de participación que referenda outravolta a excelente acollida de anteriores edicións.

A actividade de peche do Verán CampUSC 2024 foi a visita institucional do grupo de rapaces e rapazas máis maiores ao Concello e ao Reitorado, onde foron recibidos polo Reitor, Antonio López, e a alcaldesa, Goretti Sanmartín. O grupo estivo acompañado polo xerente da Fundación, Óscar Hermida.

O Verán CampUSC remata esta nova e existosa edición como un programa de conciliación consolidado que, ademais de realizar diferentes obradoiros, actividades e saídas culturais, abeirou desde finais de xuño un amplo e diverso abano de actividades centrado no desenvolvemento psíquico-físico das persoas participantes coa intención de promover valores de perspectiva de xénero, disciplina, esforzo, integración e hixiene, facendo uso das instalacións deportivas da USC e da contorna verde do Campus Vida.

Os contidos desta páxina actualizáronse o 11.09.2024.