Verán CampUSC 2023

O programa Verán CampUSC 2023, organizado pola Fundación Universidade de Santiago de Compostela, é unha actividade que ten lugar no período non lectivo do verán (agás o mes de agosto) co fin de conciliar a vida laboral e familiar tanto da comunidade universitaria da USC coma do público xeral.

Neste programa, no que colaboran a Universidade de Santiago de Compostela e o Concello de Santiago de Compostela, os rapaces e rapazas participantes coñecerán unha importante base de actividades deportivas tradicionais e alternativas, ademais de realizar diferentes obradoiros e actividades e saídas culturais.

Todas as actividades están especialmente dirixidas ás idades e desenvolvemento psíquico-físico das persoas participantes e todas elas desenvolven tamén, de xeito transversal, valores de disciplina, esforzo, perspectiva de xénero, integración, hixiene e respecto ás normas.

Programacións

Xa están dispoñibles as programacións ata a terceira quenda

Pagamento

O prazo para que as persoas admitidas no período de inscrición formalizasen a súa praza efectuando o pagamento está finalizado.

Os chamamentos ás persoas que figuran nas listas de agarda faranse por correo electrónico e haberá un prazo de 48 horas para formalizar a praza. Pode consultar na seguinte táboa o estado da inscrición de cada quenda:

Rapaces/as nacidos/as
entre 2010 e 2019
Rapaces/as nacidos/as
entre 2006 e 2009

1ª quenda

PRAZAS CUBERTAS ANULADA
2ª quenda PRAZAS CUBERTAS ANULADA
3ª quenda PRAZAS CUBERTAS ANULADA
4ª quenda PRAZAS CUBERTAS ANULADA
5ª quenda PRAZAS CUBERTAS ANULADA

Prazas dispoñibles

Tal e como está indicado na táboa anterior, é posible facer a inscrición na 4ª quenda do Verán CampUSC para aquelas persoas que non a fixeran no prazo inicial. Para formalizar a praza é necesario cubrir o formulario de inscrición e efectuar o pagamento tal e como está indicado nas bases. As prazas iranse cubrindo por rigorosa orde de chegada.

No caso de facer a inscrición cando xa non queden prazas, procederase á devolución do importe abonado.

O programa está dirixido aos nenos e nenas nacidos/as entre os anos 2006 e 2019 (ambos incluídos), fillos/as de:

• Persoal da USC
  • Estudantado da USC
  • Público en xeral
  • Persoal da Fundación USC
  • Asistentes a congresos

No formulario de inscrición deberá indicar se o rapaz ou rapaza ten calquera tipo de enfermidade e/ou discapacidade. Estes datos só se tratarán co fin de facilitar os apoios e as adaptacións necesarias para o mellor desenvolvemento das actividades e para unha posible reunión previa.

O programa non dispón de persoal sanitario, polo que non se responsabiliza da administración de calquera tipo de medicación.

O programa terá lugar de luns a venres (agás festivos) de 8:45 a 14:45 horas, polo que a responsabilidade do control e coidado das persoas participantes polos monitores e monitoras responsables comprenderá esa franxa horaria.

O Verán CampUSC 2023 está dividido nas seguintes quendas:

1ª quenda Do 22 ao 30 de xuño de 2023
2ª quenda Do 3 ao 14 de xullo de 2023
3ª quenda Do 17 ao 21 de xullo de 2023
4ª quenda Do 24 ao 31 de xullo de 2023
5ª quenda Do 1 ao 7 de setembro de 2023

O programa Verán CampUSC 2023 desenvolverase no campus Sur de Santiago de Compostela nas instalacións deportivas da USC e noutras acordadas segundo as actividades planificadas.

Os lugares de chegada e saída das persoas participantes serán o Pavillón Polideportivo Universitario, sito na rúa Joaquín Díaz de Rábago s/n ou o Estadio de Atletismo, na avenida de Novoa Santos s/n, dependendo do grupo que lle corresponda ao neno ou nena inscrito/a e que se lle indicará antes do inicio.

Se por algún motivo houbese que utilizar outra instalación para a chegada e saída, sería comunicada previamente. Esta sempre sería na contorna do Campus Sur.

As prazas ofertadas serán 120 por quenda. Estas prazas estarán reservadas da seguinte maneira segundo a categoría e idades:

Rapaces/as nacidos/as entre 2010 e 2019 fillos/as da comunidade universitaria (persoal e estudantado da USC) e persoal da Fundación USC 70 prazas
Rapaces/as nacidos/as entre 2010 e 2019 fillos/as do público xeral (familias sen vinculación coa comunidade universitaria) 30 prazas
Rapaces/as nacidos/as entre 2006 e 2009 fillos/as da comunidade universitaria (persoal e estudantado da USC) e persoal da Fundación USC 14 prazas
Rapaces/as nacidos/as entre 2006 e 2009 fillos/as do público xeral (familias sen vinculación coa comunidade universitaria) 6 prazas

A Fundación USC garante unha adecuada organización do programa en condicións óptimas para o número de prazas.

Novas relacionadas

Rapaces e rapazas practicando Flying Fun

Flying Fun no Verán CampUSC

No día de onte o Verán CampUSC contou coa primeira das cinco visitas previstas das profesoras de Flying Fun, que ofreceron unha actividade íntegramente en inglés para os rapaces e rapazas do grupo B.

Ler máis
Os contidos desta páxina actualizáronse o 08.09.2023.